SME
Piatok, 22. január, 2021 | Meniny má ZoraKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Aby neboli na smiech (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Komentár ignoruje ešte jeden problém

Problémom je najmä byť otvoreným sponzorom opozičnej (prípadne neparlamentnej) strany. Aspoň potenciálne to ohrozuje nielen získavanie verejných zakázok, ale aj akúkoľvek spoluprácu s firmami, ktoré ovláda štát alebo ľudia blízki vláde. To zasahuje ešte širšiu časť podnikania, než uvádza pán Čikovský. Ten sa obmedzuje v podstate len na sponzorov vládnych strán, ktoré však majú z princípu menší problém so získavaním zdrojov. Otvorené sponzorovanie opozície, to je skutočný problém. A ako z toho von?
 

 

Podla mna z tohto by sa dalo dostat von jedine tak, ze by sa o kazdu statnu zakazku viedol cestny boj, ktory by politici nemohli ovplyvnit. Ale ci je to uskutocnitelne alebo ci to v nejakej krajine dokazali, to neviem.
 
Hodnoť

Po dlhej dobe

Komentar ktory analyzuje racionalne stav a nedestrukcne kladie otazky, ktore suvisia aj s kulturou medii, nie len politikov a sponzorov. Ale obavam sa ze pri pravidle co sponzor to zlodej a pri utokoch konkurencie cez media kde ak neuspejem napisem kompro na vitaza z tohto nie je dohladna cesta von
 
Hodnoť

kam idu peniaze zo sponzoringu ?

z velkej vacsiny na reklamne kampane..pred kazdymi volbami mame slovensko oblepene plagatmi politkov a stran. Treba obmedzit billboardy, reklamy, ktore su davno pred ofic.kampanou a pod. , v zahranici to uz davno maju poriesene a nebude treba ani tolko peniazov od sponzorov..
 


Najčítanejšie na SME Komentáre