SME
Utorok, 19. január, 2021 | Meniny má MárioKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Načo je mestám kultúrna stratégia? Aby boli bohaté (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku


Hodnoť

Pre kultúru sa predsa robí maximum

Pre dnešnú kultúru nákupných centier. Stále sa stavajú nové a nové a stále to nestačí, všetky sú plné.
Takže - bohatí už sme. Nákupné centrá nie sú predsa pre chudobných.
Najbližšia kultúrna akcia bude otvorenie Borymolu.
 

Omyl

Nakupne centra su pre nie bohatych. Ti nakupuju inde. V nakupnych centrach nakupujeme veci, ktore za komunizmu nakupovali bohati papalasi v Tuzexe a specialnych obchodoch. A veci, ktore za komunizmu nekupil nikto, lebo neboli.

Nakupne centra su symbolom kapitalizmu. Systemu, kde bohaci sluzia chudobnym aby boli bohacmi. Kto lepsie sluzi, ten je bohatsi.
 


Najčítanejšie na SME Komentáre