Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Maďarská korupcia inšpirovala Slovákov (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Mne celé toVé-štvorkárske

politikovanie, vrátane verejného "obstarávania" pripadá, že sa učia jeden od druhého. Majú to v socialistických predrevolučných génoch.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

... tak veru ...

... naše socialistické "predispozície" nami stále lomcujú ... s Maďarmi to má spoločné akurát to, že ich majú rovnaké ako my ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

*** (príspevok porušil KÓDEX diskutujúceho)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Vážený admin

môj príspevok súvisel s témou, akurát Vám sa nepáči, že som sa zameral na inú časť článku p. Balogovej, ako by ste si Vy želali. Nevadí. Ešte raz zopakujem, p. Balogová píše, že Fico a anologicky aj Orbán sa namiesto korupcie, zamerali na , citujem : imaginárneho nepriateľa v podobe migrantov. No a ja som si dovolil zamerať sa na tú časť článku, kde Vaša šéfka nazýva utečencov, azylantov, migrantov, alebo neviem koho ešte, imaginárnymi nepriateľmi. No a ja som týchto imaginárnych nepriateľov zažil na vlastnej koži na stanici Keleti v Budapešti. Arogantní, sebavedomí s nárokmi, neberúci ohľad na iných, ani starších domorodcov a ženy s deťmi, zato ich deti nešetrili gestikuláciou ostrého trhnutia rukou pod krkom. Oželel som už kúpený lístok, išiel som do centra do kaviarne, kde už migrantov odmietali púšťať dnu, lebo sa tam dobíjali, hlavne kôli toaletám a počkal som, kým pre mňa príde syn autom. Na dialnici ďalšie stovky invazistov, ktorí ohrozovali bezpečnosť, stopovali, ale nikto im nezastavil. Tam sa zmenil môj postoj k migrantom. Čo sa týka ďalšej témy, korupcie v tendroch na osvetlenie, O.K, nato sú kontrolné orgány a keď niekto podvádza, treba ho obviniť a odsúdiť. Ale to nič nemení na veci, že Viktor Orbán s migrantmi a migráciou zatočil, eliminoval ju, aj ich podporovateĺov, a udal trend nasledujúceho vývoja vo V4 aj celej EÚ, viď. Rakúsko, Taliansko atď. Čo, z toho čo som napísal je mimo témy? A teraz ma môžete z titulu vášej pozícii vymazať. Pozdravujem.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

davam +

za prispevok
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pripájam sa
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

aj ja,

aj ked nesmelo, dufam ze nebudem mat z toho problemy.
ozaj, kto je tento mlady muz, predcasne zmudrely?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

+

To bude asi taka forma demokracie, ku ktorej som ja este nedorastol (cez 50 sa mi to uz dufam ani nepodari), narazam na "demokraciu liberalnu". Pred nedavnom tu boli clanky o "nehoraznom diktatorskom" vystupeniu Madarska z globalneho migracneho balika OSN. Taktne sa pomlcalo o tom, ze USA uz vystupilo pred Madarskom, a nenasiel sa ani jeden z "demokratickych novinarov", ktory by verejnost informoval aj o naslednom rozhodnuti Australie - ta z toho balika vystupuje tiez. Sme uz citam cim dalej tym zriedkavejsie, asi maju dost "svojich" citaleov ...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Pravda je taká, že tvoj príspevok naozaj nesúvisí s témou článku.

Či je to osobná zaujatosť voči autorke alebo vernosť svojej mienke o imigrácii do Európy a na Slovensko až natoľko, že to musíš omieľať v diskusii na akúkoľvek tému alebo obdiv politike, akú predstavuje maďarský premiér a tak treba odviesť pozornosť od témy, ktorá preňho nie je lihotivá...To nech posúdi každý sám.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Prepáč, ale potom

TVoj príspevok ako súvisí s témou? Ja som podobne, ako Ty na mňa reagoval na príspevok pani Balogovej a dovolil som si mať iný názor na imaginárnych imigrantov ako ona, pre mňa to niesú iba imaginárni nepriatelia, ale veľmi reálni a okrem Maďarska som ich zažil aj inde v Európe, Francuzsku, aj v Londýne aj na letisku Heathrow a čo sa týka tendrov na osvetlenie obcí, sú tu kontrolné orgány, jak národné, tak aj EÚ, nech konajú a keď zistia pochybenia, treba brať na zodpovednosť kompetentných. Čo je tu mimo témy článku? Fakt by ma to zaujímalo.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

V Madarsku, podobne ako na Slovensku kradnu vsetci. Koniec koncov, prave korupcia socialistov bol klucovy moment, ktory vytiahol Orbana k moci. Taky Gyurcsany je dodnes synonymum pre skorumpovaneho politika. V tomto si s Orbanom nemaju co vycitat. Jediny rozdiel medzi Orbanom a opoziciou je v tom, ze Orban ma aj diktatorske maniere.

Len tak mimochodom, tolko clankov od autorky o Orbanovi, to uz zavana posadnutostou. Posledne clanky autorky.


Orbán si už roky tvorí svojho politického Frankensteina
30. júl 2018, o 17:53

Fico už len kradne. Myšlienky od Orbána
1. aug 2018, o 15:50

Maďarská korupcia inšpirovala Slovákov
2. aug 2018, o 20:06

Kaliňák sa správal ako šéf miestneho gangu
3. aug 2018, o 8:03

Mimoriadne Dobré ráno: Kaliňák a Fico nás ťahajú k mafiánskemu štátu
3. aug 2018, o 15:08
V audiu sa opakovane spomina Orban.


5 clankov za 5 dni z toho 3 priamo o Orbanovi a v jednom sa spomina. To je nejaka platena agitka ?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

1/3 Co je diktatorske

na vyhrani volieb? Co je diktatorske na Orbanovi?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Likviduje institucie, ktore ho maju kontrolovat, nechava si okolo seba len pochlebovacov. Z toho moze byt tazka cesra spat. Buduje zo seba neohrozeneho LENONA, ale to je bohuzial u politikov typicke. Suhlasim, bol zvoleny a po podobnych typkoch je stale dopyt. Ak viete, dajte priklad, ked autokrat skutocne vybudoval uspesnu spolocnost. Chcel by som verit, ze V4 uz dozrela do stadia, ze na fungovanie nepotrebuje monarchov a spasitelov, ktori ju nakoniec len pouziju na liecbu svojich komplexov a vycicanie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Na vyhrani volieb nic. Ale na kraglovani opozicie, nezavislych institucii a medii uz diktatorskeho je velmi vela.

Aj ked s Orbanom suhlasim v pristupe k migracii, to co v Madarsku robi je daleko za ciarou co si moze demokraticky politik dovolit. Ovladnutie verejnopravnych medii, postupna likvidacia opozicnej tlace (cez obmedzenie inzercie statnych firiem), ucelove zmeny volebneho zakona, paranoidne zakony vyvolavajuce nenavist k fiktovne vytvorenemu fantomovi Sorosovi, to su veci, ktore funguju skor v Rusku ako v Strednej Europe.

To, ze Orban zastava konzervativne hodnoty (ci uz uprimne, alebo z vypocitavosti) je OK, ale vzdy musi politik respektovat pisane aj nepisane pravidla demokracie. A to Orban nerobi. Takze, hoci povazujem aktivity Madarska proti moslimskym migrantom za prospesne, nemozem akceptovat to, ze niekto salamovou metodou vedie krajinu diktature.


EU potrebuje konzervativnych politikov, ktori by hajili konzervativneho hodnoty Europy, no tito sa musia spravat ako demokrati a nie ako polodiktatori.


Inaksie, ked je rec o slobode slova, vcera Nko prinieslo zaujimavy rozhovor s prolife aktivistkou, ktora posobila aj v Britanii s velavravnym nazvom.


'Prolife aktivistka: V Anglicku a na Západe by nás už diskutovať do škôl nepustili. Oceňujem, že tu je to stále možné'

dennikn.sk/1188358/prolife-aktivistka-v-anglicku-a- na-zapade-by-nas-uz-diskutovat-do-skol-nepustili-ocenujem-ze-tu-je-to- stale-mozne/?ref=tit


V UK sice nie formou zakonov, ale formou nepisanych pravidiel sa presadzuje diktat - tentoraz pod vedenim liberalnych propagandistov.

Jedno aj druhe je zle. Ja tu nechcem diktat konzervativcov ani liberalov.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Skuste vecne

1. Osobne si myslim, ze to nemusi robit vobec, ta sa kragluje sama. Ale skuste uviest konkretny priklad, ako "odkragloval" opoziciu
2. Ktore "nezavisle institucie" mate na mysli (dufam, ze nenarazate na zhruba 20-25 "Sorosovych nadacii" z celkoveho poctu cca 40-50 tisic zdruzeni a nadacii v Madarsku, ktore s vladou problem nemalo), ci CEU (Sorosova vysoka skola) - ktora sa "musi odstahovat". Preco vlastne ?! Ved v Madarsku posobia desiatky zahranicnych vysokych skol ci univerzit, tie s legislativou akosi tiez nemali problem)
3. Media - ak je medium stratove a majitel ho odmietne dalej dotovat, tak za to nesie zodpovednost "Orban" ?! To bol pripad "Nepszabadsagu, ak si dobre spominam. Aj v tychto dnoch predal jeden opozicny oligarcha svoju TV stanicu (za nejake miliardy), aj za to bude asi zodpovedny Orban ?!
Liberalizmus je pliaga, chvalabohu prehrava a dufam ze to tak aj zostane. Kam vkroci, siri iba zmatok. Donekonecna sa neda ludom klamat o tom, ze no go zony neexistuju, ze migracia je "ludske pravo" a podobne. Velke titulky o "studentke", ktora zastavila lietadlo s vyjhostenym afganskym imigrantom. A kde je dalsia reportaz o tom, ako ho na druhy den vyhostili tak ci tak ?! Ci reportaz o tom, ze v Nemecku maju problem najst 50% "imigrantov", ktorych ziadost bola zamietnuta a maju opustit Nemecko - ibaze ich nevedia najst ?! Ci o "turizme imigrantov", ktori cestuju na dovolenky spat do krajiny, z ktorej pred rokom dvoma utekali "kvoli prenasledovaniu ci vojne" ?!
Vyvazene a objektivne spravodajstvo - to uz o sme neplati velmi davno. Novinar by nemal "vymyslat teorie" a "presadzovat svoje tezy", ale informovat verejnost. Objektivne a nestranne.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

1/3 Ocenujem vyvazenost komentara

a som rad ze sa otvorene hovori o postupnej demontazi pravneho statu na zapade. Napriklad v Nemecku hrozi prevadzkovatelom 50 milionova pokuta za neodstanenie "nenavistnych" prispevkov na socialnych sietach do 24 hodin po upozorneni - a to nie od uradov ale od kadeakych aktivistov. Tak tu ma Orban este co dohanat.

Urcite sa da najst demokraticky deficit ci uz Madarsku alebo Polsku, ale ja tvrdim, ze tieto krajiny by mali problem keby zapad bol naozaj slobodny a ctil si principy pravneho statu. Robia to, lebo si to mozu dovolot a poukazovat , ze s deficitom slobody a demokracie su zapadne krajiny na tom daleko horsie.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Nieco iné...

ORBANOFÒBIA.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

opravujem: orbanofobia (ina klávesnica)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Prepánajána, štyri gramatické chyby v takom krátkom článku...:-(
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

A pritom nič nehovoriaci komentár. Také bla bla. Musím si prečítať k téme iné správy aby som sa dozvedel o čom je reč. Hrozné. Píše len aby niečo napísala.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Komentáre