SME
Nedeľa, 18. august, 2019 | Meniny má Elena, Helena

Načítavam, moment...
Momentálne nie ste prihlásený

Drahý, stratový a nepotrebujú ho. Prečo Číňania stavajú zbytočný most (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 >

Hodnoť:   mínus indicator plus

Most - Drahý, stratový a nepotrebujú ho.

Chybička sa vlúdila, článok označili témou Most, ktorou označovali stranu. Pozrite si zoznam článkov k strane Most: https://domov.sme.sk/t/5307/st...

Hneď prvý článok (akože tento) má titulok: Drahý, stratový a nepotrebujú ho.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Most ako most ... jeden aj druhy je bielym slonom ... a jedine cim spaja ludi je odpor k nemu ... podla mna to tam mozu kludne nechat...
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Potom je aj diaľnica do Košíc bielym slonom - je nefunkčná, diaľnica cez Maďarsko je prakticky hotová...
Ale pripútame Východ k Bratislave a oligarchovia si zarobia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

:-(

Úžasná diaľnica z BA do KE cez Maďarsko. Dva pruhy jedným smerom plné, kamiony predbiehajúce iné kamióny, priemerná rýchlosť sotva 100km/h o plynulosti ani reči. Vyskúšané niekoľkokrát. Díky, radšej pôjdem cez Lučenec.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Súhlasím. Určite by bolo najlacnejšie a najrýchlejšie dobudovať plný profil južným ťahom, plus by sa napojili okresy s najvyššou nezamestnanosťou. Môj príspevok nebol technický, len pár slov k bielym slonom,, oligarchom a zbytočnýmým výdavkom.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Tridsaťdeväť kilometrov dlhý most

"najväčšie bremeno nesú hongkonskí daňoví poplatníci. Tí by viac ocenili, ak by sa v prepočte miliarda eur, ktorá šla na stavbu mosta," - nejaky lacak, ket miliarda EUR je najvacsie bremeno, ze?

podla https://asia.nikkei.com/Politi... "Costs are expected to total 110 billion yuan ($15.9 billion)." co je z trochu ineho sudka. a podobnych nezmyslov je v clanku viacero, proste premiova zurnalistika.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nepísal to novinár. Je to externý autor. Stačí si vygoogliť jeho meno.Je to sinológ- tu má aj diplomovku https://is.cuni.cz/webapps/zzp...
A doktorát si robí, či robil na uni v Hong Kongu http://hku-hk.academia.edu/Mar...

Píše pre rôzne médiá. (Sme, Pravda, Denník N...) Podľa tohto https://dennikn.sk/1252049/sta... Autor pôsobí v Inštitúte ázijských štúdií
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

super :-)

precitam si v mediu, ktore si platim, paskvil a potom mam stravit cas na ziskanie informacii, kto to vlastne splodil. nuz za ten cas som si precital na nete zadarmo vsetko zaujimave o tom moste, o ktorom som sa zo sme dozvedel akurat tolko, ze existuje a k tomu kopec balastu, ktory zvacsa ani pravda nie je. pomer cena/kvalita uplne super. zhruba o tomto som chcel, detaily su skor nezaujimave.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Tiez pozeram na wikipediu cez ktoru si sa dostal na clanok na nikkei (hned prva referencia).

HK zaplati 6.75 mld juanov, nieco Cina, nieco Makao, absolutna vacsina pozicky. To tam tiez pisu.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Čakám nadšený oslavný článok

nezávislého blogéra Dvořáka!
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Lol že drahy most

Vraj drahý most 36 km - 1 000 000 000.
Co má stáť obchvat Bratislavy?

Kolko by ten most stál asi keby ho staval Vahostav alebo Duha? 25 000 000 000?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

Lol že drahy most

Vraj drahý most 36 km - 1 000 000 000.
Co má stáť obchvat Bratislavy?

Kolko by ten most stál asi keby ho staval Vahostav alebo Duha? 25 000 000 000?
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

skoro si sa trafil

do realnej ceny. nesekol si sa o rad ako redaktor sme.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Skor ide o nezmysel v clanku alebo zly preklad - absolventi zurnalistiky v SME maju trocha problem s cislami.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Nejde o absolventa žurnalistiky. Stačí si ho vygoogliť.
Vyššie som dala linky, čo viac vysvetlia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nie ste ďaleko

zhruba 20 miliárd ten most naozaj stál podľa ostatných článkov - okrem tohoto :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

nie ste ďaleko

ten most aj stál okolo 20 miliárd, našiel som to v ostatných článkoch - okrem tohoto :)
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

 

Po dlhej dobe kvalitne spracovany clanok s mnozstvom zaujimavych informacii. Clovek si od takychto clankov u vas odvykol, preto ho prekvapia.
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

kvalitnu ironiu treba ocenit

mas K+
 
Hodnoť:   mínus indicator plus

neviem, ci je to tak

jednoznacme. Most som videl vo strvtok (cast do Maca) z Macau vyhladnej veze a je to impozantny most. Preprava z Hong Kongu do Macau pre tovar je zlozita (ano, speed ferry je fun a rychla, ale to je pre turistov). Ci sa to Hong Kong-canom paci alebo nie, HK sa stava cinskym mestom, som sokovany, kolko mladych ludi nevie ani zatat po anglicky. Iste, casti ako Stanley bay sa stale citia ako v starom britskom imperiu, ale to je asi vsetko. A Macau je "portugalsky" iba historicky (tam nevie nikto po portugalsky a okrem napisov ako historickeho artefaktu a stareho mesta je to cista Cina. Pearl River Delta je klucova pre Cinu a tento most, ci sa nam to paci alebo nie, je iba castou ich dlhodobobych potrieb.
 

1 2 >

Prihláste sa

(?)
 


Ďalšie možnosti
Zoznam diskusií

Registrácia
Zabudnuté heslo
Kódex diskutujúceho

Najčítanejšie na SME Komentáre