SME
Štvrtok, 22. október, 2020 | Meniny má SergejKrížovkyKrížovky

Načítavam moment...
Momentálne nie ste prihlásený

#Pokazilistenámto: Kollár ťahá všetkých na svoju úroveň (Späť na článok)

Pridajte priamu reakciu k článku

1 2 3 4 5 6 7 > >>

Hodnoť

Boris si naďalej

masíruje svoje ego...
 
Hodnoť

Predseda NRSR je zlodej a podvodnik

s mafianskym backgroundom.

Toto ma vytetovane na cele a kazdy slusny clovek to vidi a vie precitat.

Ti druhy to nechcu vidiet alebo nevedia citat alebo este horsie nevidia to.

Kdokolvek by oslovil predsedu NR SR ako hey zlodej, hey podvodnik, tak tato osoba to musi akceptovat, lebo tak si to praje on, jeho gang a samozrejme vekslacka strana OLano so svojim sefom.

Zotrvanim tohto podvodnika a zlodeja vo funkcii druheho najvyssieho ustavneho cinitela sa stava Matovic jeho spolupachatel a spravom nosit rovnaky titul ako vekslak a podvodnik.
 

 

Mas pravdu, ale co z toho o Borisovi Kollarovi nebolo zname v marci, ked SaS a Za ludi schvalili koaliciu v tomto zlozeni ? Teraz tu SaS a Za ludi hra nepoctive divadlo na to v akom su soku, lebo pri vsetkom co ma Kollar na rovasi navyse aj opisal diplomovku. A vysledok bude taky, ze budu musiet ustupit.
Ja som to tu predminulu sobotu po tlacovke Za ludi, kde vyzvali Kollara pisal, ze napokon budu musiet 2 male strany cuvnut. A este si spravia hanbu, lebo budu za neprincipialnych co im bude Matovic, Kollar a samozrejme cela opozicia otrieskavat o hlavu. Naco tato neuprimna saskaren bola dobra ?
Namiesto toho mali spravit toto:
1. Oznacit Kollara za cloveka, ktory ziskal podvodom titul.
2. Vyhlasit, ze oni by na jeho mieste odstupili a ze ak ostane spravi si hanbu.
3. Uprimne volicom vysvetlit, ze kvoli diplomovke nepovalia vladu a preto nebudu vyzvyat jesitneho Kollara k odstupeniu.
4. Klucove - dat cervenu liniu, ktora ked sa prekroci - padne vlada. A tou cervenou linou mala byt korupcia. Inak povedane, ak dojde ku korupcii, potom nominant co sa jej dopusti musi odist a ak neodide, odide z vlady SaS a Za ludi, aj pod hrozou padu vlady.
Tymto by si zachovali cest, dali by jasny odkaz do buducna a boli by aj uprimni. Namiesto toho to skonci politickym vitazstvom Kollara a Matovica.
 

hey Timmy-Anderson

ja to vidim takto:

- ZaLudi hned od zaciatku neveri vekslakovi Kollarovi, bolo to vela krat verejne povedane panom exprezidentom Kiskom, nebol ani prizyvani ku stolu

- SaS hned po vitazstve nad Ficom ziadala zostavit vladu bez vekslaka Kollara, vcera to verejne potvrdil aj Matovic

- Matovic urobil dohodu s vekslakom medzi styrmi ocami, ktora sa nedostala do koalicnej zmluvy, teraz mozno jasne to popisat, ze islo dohodu medzi dvomi vekslakmi, lebo slusny obcan s vekslakom nevyjednava

- treba povedat, ze Matovic zostavoval vladu za velmi tazkych podmienok, kde covid-19 mal tu najvyssiu prioritu, a to ochrana a bezpecnost obcanov. To ked ti hori dom nepozeras, kdo ti stoji v lane a podava vedro vody na hasenie, beries vedro a hasis.

- ked uz poziar bol zahaseny a pod kontrolou, (nebudem uvadzat vsetky prusery Matovica pocas "poziaru"), tak Matovic spustil tzv. odpolitizovanie okresnych uradov, tak ze sa buchal do prs, ze ministerstvo vnutra je jeho a vsetko pod nim tiez.
Nato vekslak Kollar oznamil, ze stavebne odbory a katastre patria zase jemu a ze ich obsadi

Nato asi po 2 tyzdnoch (osobne stretnutia vekslakov Kollara a Matovica) uz vekslak Kollar netrval na tom, preco asi?

- lebo vekslak Kollar dostal od vekslaka Matovica kompenzaciu, jednoduchu vekslaci sa dohodli a bumbala bac mafiansky matrac Kristufkova bola vladou schvalena ako vladna splnomocnenkyna, dokonca pracujuca zadarmo.

- Toto bolo skutocne dno, pluvanec do tvare vsetkym slusnym ludom, bol to triger celej tejto kauze. Poslanci boli zhrozeny co si toto moze dovolit vekslak Kollar, prirovnavali to ku Troskovej a smerackej mafie.

- Vyslo najavo, ze slepica Kristufkova je plagiatorka a podvodnicka a cez weekend to polozila, avsak zistilo sa, ze vekslak Kolalr urobil obchod so skolitelom v zmysle "Buy one get one free", ked ten isty skolitel skalickeho ucilista bol aj u vekslaka. Nuz tak sa otvorila kauza predseda NRSR je plagiator a podvodnik.

- tak ako u Danka, islo o to ako ustavny cinitel obhajuje tuto kradez a podvod, a to je cely point, ze ukazal svoj character v pozicii ustavneho cinitela v zmysle ako to obhajoval:
"I ked som vam ukradol hodinky, slubujem vam, ze ich nosit nebudem pokial budem v politike"

- SaS a ZaLudi ostro odsudili chovanie a obhajobu ukradnutej diplomovky a ziadali aby predseda NR vekslak a podvodnik z postu 2. najvyssieho ustavneho cinitela odisiel sam, cize aby vyvodil politicku zodpovednost a prenechal post inemu zo SMERodina.

- vekslaci Matovic a Kollar vyvekslovali tzv. samoodvolavanie, nie hlasovanie o dovere. Nuz uvidime dnes ako to dopadne. Vekslak Matovic vyzval SaS a ZaLudi, ze ocakava od nich to co vyjadrili ich kluby. Ja pen pripominam, ze koalicny navrh by sa mal podporit a ked SMERodina da navrh na odvolanie, tak by ho mali vsetcia koalicny partneri podporit, no nie?
 

vsetko bolo známe aj v marci

lenze toho kollára a jeho gang zvolili demokraticky volici. A to je slabina demokracie, ze väcsina volí a urcuje, ale zároven platí aj to, ze väcsina je intelektuálne skromnejsia.
 

 

1. predseda NRSR nie je priamo volená funkcia ;)
2. Borisko si ju privlastnil po pretláčaní falošných dogiem, ktoré mu pomáhal šíriť aj Matovič.
 

otázka je, načo

Mateklo potrebuje Boriska, keď majú spolu len 53+17=70 poslancov.
kdežto bez Smerodiny má koalícia až 78 poslancov
 

re:

tiez by som si rad precital odpoved na tuto otazku, zvlast ked to zo dna na den vyzera ze sas by mohla prijat zaludov pod svoje kridla
 

?

odpoveď je jednoduchá - značná časť poslancov OLANO má mentálne bližšie ku Sme spodina, než k duševne normálnym spolustraníkom typu Mičovský či Budaj (aj keď slovo "straník" je v prípade OLANO oxymoron).
Vašečka či Záborská radi zbehnú ku Kollárovi, hneď ako znovu zdvihne zástavu boja proti potratom.
53 je chiméra.
 
Hodnoť

#Nepose.meSiTo

#MatovicToPos.al
 
Hodnoť

 

Odolal som pokuseniu voliť matovica. Teraz si gratulujem. Je to prevít.
O kollarovi škoda mlčať.
Slovensko bude s takýmito ústavnými predstaviteľmi naďalej morálne stagnovať.
Obaja povinne raz tyzdenne na hodinu etiky k prezidentke.
 

vysvetli mi..

Ja sa v tom nevyznám .. Konštanta je volebný výskledok toho Kollára, s tým nikto nič neurobí. Matovič ho mohol nezobrať do koalície a bolo by to od začiatku také isté, ako keby teraz odišiel z koalície. Matovič sa rozhodol, že to skúsi udržať a v tom prípade inú možnosť nemá, len bagatelizovať Kollárove výčiny. Týmto ho neobhajujem, ale viem to pochopiť. Neverím, že keby mal inú možnosť, tak by sa Kollára nezbavil. Strašne musí škrípať zubami, keď hovorí, že plagiátorstvo ja menšie zlo, než mafiánsky štát, čo tu bol a ešte stále je. Jedni nadávajú tak, druhí onak, ale nikto nenapíše, čo by urobil on na mieste premiéra. Áno, ideálne by bolo, keby sa Kollár stiahol z politiky a svojich poslancov tam nechal. Ale všetci vieme, že na to Kollár nevrazil prachy do kampane, aby potom odišiel bez provízií. Ja by som sa na celé Slovensko vys... keď voličom dobre bolo za Fica, tak nech si ho majú. Spolčovať sa s mafiánikom len preto, aby som ľuďom urobil dobre proti ich vôli? Od začiatku sme vedeli, že s Kollárom budú len problémy. A ak mu ustúpi raz, nakoniec skonči v žumpe. Takže ja by som ho poslal kade ľahšie a so Slovenskom nech sa deje vôľa ľudu.. žiaľ. Nemôžete vyvíjať raketovú techniku s bandou tupcov (to teraz myslím na voličskú základňu). Amen
 

bla-bla-bla

Jedna vec je vziať Kollárar do koalície, ale držať ho nakrátko a druhá vec je pchať sa mu do prdele, ako to robí Igor.

Ja sa pýtam, ak pri tomto je ochotný takto očierňovať svyšných koaličníkov a brániť Borisa vlastným telom, tak kedy to skončí? To odteraz si môže Kollár robiť furt čo len chce len preto, že sa zakaždým povyhráža odíjdením z koalície? Čo ho zastaví nabudúce pri väčšom prečine ak mu teraz Igor tak podlieza?
 

 

láska ku Kollárovi skončí v momente, keď finančný apetít Kollára bude prevyšovať možnosti ministra financií Hegera, to nebude dlho trvať, potom vznikne starý tandem Matovič Sulík.
 

bla bla bla

.. čo reba urobiť? Ako ho treba držať nakrátko? Bez ohľadu na to, či je tam Matovič alebo by tam bol niekto iný..

opakujem: čo treba urobiť?
 

 

Nehovoriť aký je úžasný a akí zlí sú ostatní. Neobviňovať novinárov, a Beblavého, že sú zlí, lebo naśli ďalší Borisov prúser. Normálne mu otvorene nakladať, ako to robil Sulíkovi (akurát tomu trošku bezdôvodne). Dnes sa to už berie späť, ale spomenieme si na nejaký relevantný dôvod, prečo B. Kollár musel byť predsedom NRSR? ... lebo ja som ešte žiadny relevantný dôvod nepočul.
 

17 poslancov

druhá najsilnejšia koaličná strana
 

to je ten dôvod? :D :D

Tak sa pozrime na to, ako to bolo s tými predsedami parlamentu naprieč rôznymi zloženiam NRSR:

2. najsilnejšia koal. strana po voľbách a jej predseda vs. predseda NRSR:
1994 ZDS (Ján Ľupták) - predseda NRSR: Ivan Gašparovič (HZDS-RSS)
1998 SDĽ (Jozef Migaš) - predseda NRSR: Jozef Migaš (SDĽ)
2002 SMK – MPK (Bélá Bugár) - predseda NRSR: Pavol Hrušovský (KDH)
2006 SNS (Ján Slota) - predseda NRSR: Pavol Paška (SMER)
2010 SaS (Richard Sulík) - predseda NRSR: Richard Sulík (SaS)
2012 SMER (Róbert Fico) - predseda NRSR: Pavol Paška (SMER)
2016 SNS (Andrej Danko) - predseda NRSR: Andrej Danko (SNS)
(Zastupujúcich predsedov a predsedov po rozpade koalície som do zoznamu nezahrnul)

Takže čo sa týka pseudotradície, že predseda druhej najsilnejšej strany sa stáva predsedom NRSR, je vidieť, že nič také neexistuje a opäť len Igorko liezol zbytočne Borisovi do čokodiery, pretože v spomedzi 9 predchádzajúcich predsedov NRSR sa tak stalo len 3x.
 

 

.. takže ide len o reči a nie o činy? Keby mu nakladal ako ostatní (a ako si samozrejme zaslúži), tak by len urýchlil to, čomu sa chce vyhnúť (hoci je to krátkozraké a ani ja s tým nesúhlasím) .. inak nepamätám si, že by som niekedy počul, že Boris je úžasný, ale to je jedno. Tragédia slovenského voliča je, že ho nezaujímajú činy, ale reči. Keď nás okradnú a povedia nám, že nás vlastne obdarovali, tak to nám stačí k spokojnosti. A niekedy netreba ani veľa slov. Stačí tvrdiť, že myslím srdcom a sociálne a hneď volič slintá blahom.
Prečo je Kollár predseda? To by sme museli byť na rokovaniach, ale tipujem že to bola jeho základná požiadavka, už len z ješitnosti.
 

No máš dosť krátku pamäť ...

... " inak nepamätám si, že by som niekedy počul, že Boris je úžasný" ... nie sú to ani dva mesiace, čo ten trnavský psychopat vyhlasoval, že Kollár mu je oveľa bližší partner, ako Sulík, lebo ten mu vráža nôž do chrbta ...
 

1 2 3 4 5 6 7 > >>

Najčítanejšie na SME Komentáre